Subject: RE: Ajutise piiranguala kehtestamise taotlus
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Date: Fri, 31 May 2024 13:23:17 +0300

Tere

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, May 31, 2024 12:51 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>; [email-masked]
Subject: FW: Ajutise piiranguala kehtestamise taotlus

Tere

Palume kooskõlastust EER2435 NOTAM taotlusele.

Allkirjastatud EETU ja AMC poolt.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Ülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Tarmo Pihlak <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 31, 2024 12:30 PM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Cc: Lauri Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Ajutise piiranguala kehtestamise taotlus

Tere,

Edastan kooskõlastuse.

Tarmo Pihlak

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 31, 2024 12:26 PM
To: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Tarmo Pihlak <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Lauri Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: Ajutise piiranguala kehtestamise taotlus

Tere

Palume kooskõlastust EER2435 NOTAM taotlusele.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Ülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Roman Kulikov <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 31, 2024 12:09 PM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Tartu Info <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Ajutise piiranguala kehtestamise taotlus

Tere.

Allkirjastatud.

Roman

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 31, 2024 12:05 PM
To: Tartu Info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Ajutise piiranguala kehtestamise taotlus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palume kooskõlastust EER2435 NOTAM taotlusele.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Ülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Tarmo Pihlak <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 31, 2024 11:51 AM
To: Roman Kulikov <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>; KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Cc: Tartu Info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Lauri
Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Ajutise piiranguala kehtestamise taotlus

Tere,

Ala designaatoriks sai EER2435.

Lugupidamisega,

Tarmo Pihlak

From: Roman Kulikov <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 31, 2024 11:36 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; AMC
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Tartu Info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tarmo
Pihlak <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Lauri
Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Ajutise piiranguala kehtestamise taotlus

Tere.

Meile sobib.

Lugupidamisega

Roman Kulikov | Lennujaama käitusjuht

+372 7309222, +372 53341488 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

AS Tallinna Lennujaam

Tartu mnt. 101, Tallinn 10112

 <http://www.tallinn-airport.ee> www.tallinn-airport.ee

 <https://www.tallinn-airport.ee/ettevottest/keskkond/> Aastaks 2030 oleme
saavutanud süsinikuneutraalsuse.

Tutvu Tartu lennujaamast toimuvate lendude ja lennugraafikuga lennujaama
<https://tartu.tallinn-airport.ee/> kodulehel.

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 31, 2024 11:30 AM
To: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Tartu Info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tarmo
Pihlak <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Lauri
Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Ajutise piiranguala kehtestamise taotlus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovitakse luua ala EETU FIZis.

Kui antud kohta on võimalik drooniala luua, siis palume alale
designaatorit.

Kirjale on lisatud kuvatõmmis alast.

A)EETT B)2406181600 C)2406182000
E)TEMPO RESTRICTED AREA EER24XX ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT
ACTIVITY WI: 582703N 0263417E - 582703N 0263519E - 582631N 0263723E -
582454N 0263724E - 582526N 0263215E - 582703N 0263417E.
PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL  +372 5331
2552
F)SFC G) 1200FT AMSL

Lugupidamisega

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.